jueves, 14 de noviembre de 2013

TEMA 4 : SÓ PARA TI

  Aquí tedes actividades variadas para traballar os contidos que estudiaremos neste tema:

Vocabulario.


Palabras polisémicas.


Clases de substantivos.


Diptongo e hiato.

(IR)

Actividades sobre a clasificación dos substantivos
(IR)


ACTIVIDADES DE REFORZO QUE PODEDES FACER  NO VOSO CADERNO . 

1.- Explica con palabras túas os conceptos de ditongo e hiato.


2.-Como se acentúan os diptongos e os hiatos?


3.-. Separa as sílabas destas palabras e despois clasficaas en diptongos e hiatos:
lúa: raíz: baúl: ourizo:  cadea:  gaivota: xersei: froita:

DITONGOS: .............................

HIATOS: ......................................


4.- Pon acento ás palabras que deban levalo e di se son agudas (A), graves (G) ou esdrúxulas (E): 

náufrago (E), despois (),trailer (), farmaceutico (), aeronautica (),  terapeuta (), beisbol (), inicial (), axouxere (), vasoira (), feira (), vacaloura (), saude (), sobresainte ().


5.- Completa o seguinte texto poñendo ou u , con ou sen acento gráfico:
hab_a un home fachendoso que tiña mo_tos fumes. Sa_anlle polo nariz, pola boca..., en certa ocas_ón atopo_se cunha muller mo_ fermosa e quixo impres_onala. Fumaredas mestas manaban polos poros da s_a pel. Ela asusto_se e sa_u correndo. O home parec_a unha forgue_ra en plena r_a. Acudiron os bombe_ros e ba_xáronlle os fumes. O home quedo_ fr_o e fe_to un pingallo. 


6.- Explica por que levan acento gráfico estes pares de palabras:

Rachou a saia cando saía do coche. Marchou cos pais a outro país.