TEMA 4 : SÓ PARA TI
Aquí tedes actividades variadas para traballar os contidos que estudiaremos neste tema:
Vocabulario.
Palabras polisémicas.
Clases de substantivos.
Diptongo e hiato.
(IR)
Actividades sobre a clasificación dos substantivos
(IR)
ACTIVIDADES DE REFORZO QUE PODEDES FACER NO VOSO CADERNO .
1.- Explica con palabras túas os conceptos de ditongo e hiato.
2.-Como se acentúan os diptongos e os hiatos?
3.-. Separa as sílabas destas palabras e despois clasficaas en diptongos e hiatos:
lúa: raíz: baúl: ourizo: cadea: gaivota: xersei: froita:
DITONGOS: .............................
HIATOS: ......................................
4.- Pon acento ás palabras que deban levalo e di se son agudas (A), graves (G) ou esdrúxulas (E):
náufrago (E), despois (),trailer (), farmaceutico (), aeronautica (), terapeuta (), beisbol (), inicial (), axouxere (), vasoira (), feira (), vacaloura (), saude (), sobresainte ().
5.- Completa o seguinte texto poñendo i ou u , con ou sen acento gráfico:
hab_a un home fachendoso que tiña mo_tos fumes. Sa_anlle polo nariz, pola boca..., en certa ocas_ón atopo_se cunha muller mo_ fermosa e quixo impres_onala. Fumaredas mestas manaban polos poros da s_a pel. Ela asusto_se e sa_u correndo. O home parec_a unha forgue_ra en plena r_a. Acudiron os bombe_ros e ba_xáronlle os fumes. O home quedo_ fr_o e fe_to un pingallo.
6.- Explica por que levan acento gráfico estes pares de palabras:
Rachou a saia cando saía do coche. Marchou cos pais a outro país.